اسپرسوساز بیالتی

اسپرسوساز بیالتی

اسپرسوساز بیالتی :

اسپرسو چیست؟ (پیشنهاد می شود قبل از آن آشنایی با لوازم و تجهیزات قهوه و کافی شاپ را بخوانید ) :

اسپرسوساز بیالتی

اسپرسو یک نوشیدنی بی نظیر ایتالیایی است که اکنون توسط دوستداران قهوه در سراسر جهان پذیرفته شده است. این ماده با ترکیب کردن مقدار کمی آب تقریباً جوش تحت فشار از طریق قهوه تولید می شود. محصول نهایی به عنوان “شات” شناخته می شود و طعم غنی و خامه ای دارد. می توان آن را همانطور که هست مصرف کرد و یا می تواند به عنوان پایه ای برای انواع دیگر قهوه مانند کاپوچینو ، لاته ، ماکچیاتو ، ristretto یا بلند سیاه استفاده شود. ساده ترین راه برای تهیه قهوه اسپرسو با یک دستگاه کپسول Nespresso است نوشیدن اسپرسو در اسپرسوساز بیالتی یک انتخاب عالی برای یک طعم فوق العاده است.

اسپرسوها از نظر قوام ضخیم تر از قهوه فیلتر هستند و حاوی سطح بالاتری از کافئین هستند. آنها همچنین دارای لایه هایی هستند که به عنوان قلب ، بدن و کف نازک روی قهوه اسپرسو شناخته می شوند.برای ایجاد یه اسپرسو حرفه ای و خوش طعم به یک اسپرسوساز بیالتی نیاز خواهید داشت.

قلب :

اسپرسوساز بیالتی

قلب لایه زیرین شلیک اسپرسو است که حاوی خصوصیات تلخ قهوه است. رنگ قلب باید قهوه ای عمیق و غنی باشد.

بدنه :

بدن لایه میانی شلیک اسپرسو است و به رنگ قهوه ای کارامل است.

کف نازک روی قهوه ی اسپرسو :

لایه طلایی شیرین است که در بالای یک شلیک اسپرسو قرار دارد. اینجاست که عطر از آن ناشی می شود و برخی از بهترین طعم ها. این همچنین بخشی از هنر است که به ایجاد هنر قهوه که اغلب در Barista Cappuccinos و لاته ها دیده می شود ، کمک می کند.

قهوه ماشینی چیست؟(اسپرسوساز  نسپرسو)

آب داغ روی قهوه آسیاب شده ریخته می شود و در آنجا طعم و روغن دانه ها را جذب می کند. سپس به تدریج از طریق یک فیلتر به داخل لیوان یا ظرف زیر می چکد. به همین سادگی. یک گزینه ممتاز برای هر کسی که قهوه‌ساز را ترجیح می‌دهد، دستگاه Nespresso Vertuo است. این توانایی را دارد که حجم بیشتری از قهوه را با کافئین کمتر درست کند. از فرآیند دم کردن مشابهی برای چکاندن قهوه به نام سانتریفیوژ استفاده می کند. مزیت اضافه شده این دستگاه این است که می تواند برای مواقعی که به نوشیدنی قوی تری نیاز دارید نیز اسپرسو درست کند.

اسپرسو :

مصرف اسپرسو در ایالات متحده در یک یا دو دهه گذشته به طرز چشمگیری رشد کرده است. در سیاتل ، واشنگتن ، شما نمی توانید بدون دیدن یک کافه یا سبد اسپرسو بیش از چند بلوک قدم بزنید آنها در کتابفروشی ، فروشگاه های مواد غذایی ، لباسشویی ها ، پمپ بنزین ها و سینماها هستند. مغازه های اسپرسو در پارکینگ ها وجود دارد.

مردم نیز برای خانه های اسپرسوساز بیالتی  و…خریداری کرده اند. اسپرسوساز بیالتی از ماشین های تجاری موجود در کافه ها کوچکتر هستند ، اما بر اساس همان اصول کار می کنند.

اسپرسو چیست؟ 

اگر به یک کافه یا اسپرسوبار بروید و یک اسپرسو بخواهید، چیزی که به دست می آورید یک لیوان به اندازه شات است که مقدار کمی قهوه بسیار قوی در آن قرار دارد. انواع مختلفی از نوشیدنی های اسپرسو وجود دارد از جمله کاپوچینو، کافه لاته و کافه موکا.

یک شات اسپرسو با فشار دادن حدود 1.5 اونس آب داغ از طریق بسته بندی محکم و ریز آسیاب شده قهوه اسپرسو ساخته می شود. اگر همه چیز خوب پیش برود، چیزی که بیرون می آید یک مایع قهوه ای تیره و کمی غلیظ با مقدار کمی کرم (کف نازک روی قهوه ی اسپرسو )روی آن است.

متغیرهای زیادی در فرآیند تهیه یک شات اسپرسو وجود دارد. دمای آب، فشار آب، ظرافت قهوه آسیاب شده و میزان بسته بندی قهوه تنها چند مورد هستند. اسپرسوساز ماهر یا باریستا همه این متغیرها را کنترل می کند تا یک شات با کیفیت از اسپرسو تولید کند. بیایید با یکی از مهم ترین متغیرها شروع کنیم: قهوه.

اسپرسوساز بیالتی چیست؟

قهوه ساز ایتالیایی که با نام موکا پات نیز شناخته می شود، یک قهوه ساز ایتالیایی است که از فشار برای دم کردن قهوه استفاده می کند.

اسپرسوساز بیالتی در فروشگاه مقامی کافی یک انتخاب مناسب برای شماست همچنین می توانید از راهنمایی مقامی کافی درباره انواع قهوه مناسب خودتان و انتخاب دستگاه مناسب بهره مند شوید.

 

 

چه قهوه ای برای من مناسب تر است؟

همین طور که میدونید هیچ قهوه ای بد نیست البته اگر تازه باشه! فقط باید قهوه ای رو پیدا کنید که طعم و ویژگی های آن مورد پسند شما باشد. مشاوره در خرید و انتخاب بهترین و مناسب ترین قهوه راهنماییتان می‌کنیم.ما شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

 

 

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.