خرید تجهیزات قهوه گلستان

خرید تجهیزات قهوه گلستان

خرید تجهیزات قهوه گلستان :

شما یک طرح تجاری برای افتتاح کافی شاپ خود، یک مکان عالی، و نامی عالی با یک لوگوی عالی برای همراهی با آن دارید. اکنون که زمان راه اندازی فروشگاه است، ممکن است مطمئن نباشید که از کجا شروع کنید. حتی اگر الزامات خاص از کسب و کار به کسب و کار متفاوت باشد، موارد ضروری برای کافی شاپ های جدید وجود دارد. اگر آماده هستید تا کافی شاپ خود را از رویا به واقعیت تبدیل کنید، لیست تجهیزات کافی شاپ ما را در زیر بررسی کنید.

قهوه، اسپرسو، و تجهیزات نوشیدنی :

خرید تجهیزات قهوه گلستان

از همه چیزهایی که برای تجهیز کافی شاپ خود برای روز افتتاحیه خریداری می کنید، تجهیزات قهوه، اسپرسو و نوشیدنی از همه مهمتر هستند. این موارد مستقیماً با کیفیت نوشیدنی‌هایی که ارائه می‌کنید و توانایی شما در ارائه سریع آنها به مشتریان مرتبط است. علاوه بر این، برخی از این لوازم به شما این امکان را می‌دهند که منوی خود را به گونه‌ای گسترش دهید که نوشیدنی‌های غیرقهوه‌ای زیادی را شامل شود تا طیف وسیع‌تری از مشتریان را جذب کند. در زیر لیستی از تجهیزات ضروری قهوه، اسپرسو و نوشیدنی برای کافی شاپ شما آورده شده است.

فروشگاه مقامی کافی دارای انواع تجهیزات قهوه در گلستان و ارسال به سراسر کشور می تواند بهترین گزینه خرید برای همه خریداران می باشد .

دستگاه اسپرسوساز :

خرید تجهیزات قهوه گلستان

انتخاب دستگاه اسپرسوساز مناسب برای مغازه به شما این امکان را می دهد که دانه های قهوه را به لاته، موکا، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص خود تبدیل کنید. این نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو نه تنها مشتریان را جذب می‌کنند، بلکه درآمد شما را بیش از فروش قهوه‌ی ساده و سیاه افزایش می‌دهند. دستگاه اسپرسوساز شما کارگاه کافی شاپ شما خواهد بود، بنابراین هنگام تحقیق در مورد دستگاه مناسب، دقت لازم را به عمل آورید.همچنین می توانید از مشاوران مقامی کافی برای خرید و راهنمایی کمک بگیرید .ارسال تجهیزات قهوه از گلستان به سراسر کشور.

برای خرید دستگاه اسپرسوساز خانگی تو گرگان یه فروشگاه معتبر می تونید بهم معرفی کنید ؟

فروشگاه مقامی کافی

لیوان‌های قهوه و فنجان‌های چای:

خرید تجهیزات قهوه گلستان

برای مشتریانی که قهوه‌شان را در مغازه‌تان می‌نوشند، یک فنجان قهوه سرامیکی و فنجان‌های چای با اشکال و اندازه‌های مختلف را برای سرو نوشیدنی‌هایشان نگه دارید.

خامه‌ها:

ارائه خامه تازه در خامه‌ها در ایستگاه چاشنی یا روی میز به سلیقه‌های مختلف مشتریان شما کمک می‌کند.

هات چاکلت:

هات چاکلت که مشتریان زیادی در تمام طول سال از آن لذت می برند، در طول سال ها از یک خوراکی ساده به یک نوشیدنی لذیذ با طعم های مختلف فصلی تبدیل شده است.

من تو بندرترکمن زندگی می کنم میخوام کافی شاپ دایر کنم نمیدونم چه محصولات و کالاهایی بخرم و از کجا بخرم ؟

فروشگاه مقامی کافی در گلستان علاوه بر مشاوره برای خرید به شما کالاهای مربوط به تجهیز کافی شاپ رو هم موجود دارن شما با تماس مستقیم از هر جای ایران که باشین می تونید مشاوره بگیرین و خرید کنید.

لیوان و قاشق های اندازه گیری :

خرید تجهیزات قهوه گلستان

داشتن مقدار مناسب از هر ماده بسیار مهم است، بنابراین تعداد زیادی فنجان و قاشق اندازه گیری بخرید. برخی از تولید کنندگان حتی اسکوپ های اندازه گیری را به طور خاص برای کاربردهای قهوه می سازند.

برشته های قهوه :

این به شما کنترل بیشتری روی برشته شدن دانه هایتان می دهد و پروفایل های طعم منحصر به فردی از قهوه را ارائه می دهد. علاوه بر این، برشته کردن دانه‌های قهوه خود می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایی شود که ممکن است برای برشته کردن دانه‌های خود به شخص دیگری خرج کنید.

آبجو سازهای یخی و دستگاههای دمکن چای یخی :

خرید تجهیزات قهوه گلستان

اگر فضای کافی دارید، یک دستگاه آبجو و دمکن چای یخی مستقل بخرید، اما خرید ترکیبی قهوه و چای باعث صرفه جویی در فضای پیشخوان برای موسسات کوچکتر می شود.

شیر:

به عنوان یکی از اجزای اصلی قهوه و نوشیدنی های اسپرسو، نگهداری شیر در دسترس شما تضمین می کند که در تمام طول روز نوشیدنی های مورد علاقه مشتریان را سرو می کنید. برای مشتریان وگان خود، پیشنهاد دهید از شیر گیاهی در نوشیدنی های خود استفاده کنند.

چه قهوه ای برای من مناسب تر است؟

همین طور که میدونید هیچ قهوه ای بد نیست البته اگر تازه باشه! فقط باید قهوه ای رو پیدا کنید که طعم و ویژگی های آن مورد پسند شما باشد. مشاوره در خرید و انتخاب بهترین و مناسب ترین قهوه راهنماییتان می‌کنیم.

از طریق ایمیل و تماس می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.