خرید تجهیزات قهوه در مازندران

خرید تجهیزات قهوه در مازندران

خرید تجهیزات قهوه در مازندران

اگر قهوه  نوشیدنی مورد علاقه ی شماست. بهترین راه برای داشتن یک قهوه عالی استفاده از تجهیزات قهوه است. یا اگر قصد افتتاح یک کافی شاپ در مازندران را دارید. باید بدانید اولین  مهمترین چیز برای داشتن نوشیدنی های عالی  و با کیفیت برای جذب مشتری بیشتر خرید تجهیزات قهوه در مازندران است. چون تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت قهوه شما دارد.

مزیت خرید تجهیزات قهوه در مازندران

علاوه بر این، برخی از این لوازم به شما این امکان را می‌دهند که منوی خود را به گونه‌ای گسترش دهید. که نوشیدنی‌های غیرقهوه‌ای زیادی را شامل شود. تا طیف وسیع‌تری از مشتریان را جذب کنید. افتتاح یک کافی شاپ آسان نیست، اما فهرست دقیق تجهیزات کافی شاپ می تواند، شما را به سمت موفقیت سوق دهدبر اساس گزارش جولای 2020 از Research and Markets، انتظار می رود ارزش بازار جهانی کافی شاپ تا سال 2025 به 237.6 میلیارد دلار برسد. قهوه دومین نوشیدنی محبوب در جهان است و تأثیر زیادی بر زندگی اجتماعی و عادات روزانه ما دارد.

تجهیزات قهوه در مازندران

خرید دستگاه قهوه ساز در مازندران

از آنجایی که قهوه بخش اصلی از فروش کافی شاپ شما را به خود اختصاص می دهد، اولین مورد در لیست تجهیزات کافی شاپ شما یک قهوه ساز است. قهوه ساز شما باید به اندازه کافی با کیفیت باشد. تا مقدار زیادی قهوه در روز تولید کند، به اندازه کافی پرسرعت باشد، تا بتواند تقاضا را در شلوغ ترین زمان های روز برآورده کند. کافی‌شاپ‌ها معمولاً چندین قهوه‌ساز دارند، که مخلوط‌های مختلف را به طور همزمان درست می‌کنند

خرید دستگاه اسپرسوساز در مازندران

بسیاری از نوشیدنی های معمولی قهوه حاوی اسپرسو هستند، بنابراین به یک دستگاه اسپرسوساز عالی نیاز دارید. متأسفانه، بازار دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی بسیار گسترده است و پیدا کردن دستگاه منسب شما کار آسانی نیست.فروشگاه مقامی کافی برای خرید اسپرسوساز در مازندران و اقصی نقاط ایران به شما مشاوره خرید میدهد وبا کیفیت ترین دستگاه متناسب با نیازتان را برایتان ارسال میکند.مارک های بیالتی، دلونگی و نسپرسو با کیفیت ترین نوع دستگاه اسپرسو ساز است که در فروشگاه مقامی کافی موجود است.

خرید دستگاه اسپرسوساز در مازندران

 

خرید آسیاب قهوه در مازندران

از آنجایی که اکثر کافی شاپ ها از دانه های آسیاب نشده برای تهیه تازه ترین قهوه ممکن استفاده می کنند، بهتر است یک آسیاب قهوه صنعتی را به لیست تجهیزات کافی شاپ خود اضافه کنید. سرمایه گذاری بر روی آسیاب مناسب می تواند تفاوت را در طعم و عطر قهوه یا اسپرسوی شما ایجاد کند.

خرید دستگاه روستر قهوه در مازندران

رست کردن یا برشته کردن قهوه از عوامل تاثیر گذار بر روی عطر و طعم قهوه است.دستگاه رست کن قهوه به شما این امکان را میدهد که خودتان بتوانید این کار را انجام دهید.و نیازی ندارید از فرد دیگری برای رست کردن قهوه استفاده کنید.

لوازم کافی شاپ                                            

افزودن برخی از لوازم جانبی به کافی‌شاپتان، مکان شما را به یک کافی‌شاپ راحت تبدیل می‌کند، که مشتریان احساس آرامش بیشتری میکنند. مشتریان وفادار خود را تشویق کنید که بیشتر بمانند و شما را به سایر دوستانشان معرفی کنند .

خرید لوازم کافی شاپ در مازندران

لیوان‌های قهوه و فنجان‌های چای:

 برای مشتریانی که قهوه‌شان را در مغازه‌تان می‌نوشند، یک فنجان قهوه سرامیکی و فنجان‌های چای با اشکال و اندازه‌های مختلف را برای سرو نوشیدنی‌هایشان تهیه کنید.

فنجان های اسپرسو:

 این فنجان ها کوچکتر از لیوان های سنتی است، فنجان های اسپرسو برای نگهداری یک اونس طراحی شده اند. شات اسپرسو یا 2 اونس. دو شات برای مشتریانی که نیاز به افزایش کافئین دارند.

شکر پاش:

 شکر ریختن به مشتریان اجازه می دهد نوشیدنی های خود را خودشان شیرین کنند، و زمانی که حجم آنها کم می شوند به راحتی دوباره پر می شوند.

فیلترهای قهوه:

با استفاده از فیلترهای قهوه، به راحتی و بدون نگرانی در مورد ورود تفاله ها به قهوه جوش خود، قهوه دم کنید.

 

 مواد اولیه  لازم در کافی شاپ

در حالی که داشتن تجهیزات مناسب در موفقیت شما نقش دارد، مواد کافی شاپ شما نیز نوشیدنی های شما را درست می کند . هنگام انتخاب مواد تشکیل دهنده ، مهم است که مشتریان خود را بشناسید تا به ذائقه آنها توجه کنید.موادی را انتخاب کنید که انتظارات آنها را برآورده کند. در اینجا لیستی از مواد لازم برای هر کافی شاپ وجود دارد، هر چند با گسترش منوی خود مطمئناً به آنها اضافه خواهید کرد.

 

خرید لوازم کافی شاپ در مازندران

قهوه و اسپرسو:

در حالی که اسپرسو به عنوان پایه ای برای نوشیدنی های مخصوص قهوه استفاده می شود، قهوه معمولی دارای غلظت کافئین کمتری است. داشتن انواع بو داده و طعم‌دار قهوه فرصت‌های بیشتری را برای سفارشی کردن منوی روزانه‌تان فراهم می‌کند.

چای کیسه‌ای :

چای کیسه‌ای ، یک نوشیدنی با طراوت و همه‌کاره با طعم‌های زیادی مانند چای سیاه، سفید، سبز، چای‌های میوه‌ای یا گیاهی و گزینه‌های ارگانیک ویژه است.

هات چاکلت:

هات چاکلت که مشتریان زیادی در تمام طول سال از آن لذت می برند، در طول سال ها از یک خوراکی ساده به یک نوشیدنی لذیذ با طعم های مختلف فصلی تبدیل شده است.

شیر:

به عنوان یکی از اجزای اصلی قهوه و نوشیدنی های اسپرسو، نگهداری شیر در دسترس شما تضمین می کند، که در تمام طول روز نوشیدنی های مورد علاقه مشتریان را سرو می کنید. برای مشتریان وگان خود، پیشنهاد دهید از شیر گیاهی در نوشیدنی های خود استفاده کنند.

چای:

چای پر از مواد گیاهی انرژی زا طبیعی است، چای یک نوشیدنی محبوب در سراسر جهان است. با افزودن شیر و اسپرسو، حتی می توانید چای لاته یا فراپ را با خامه فرم گرفته به عنوان یکی از گزینه های نوشیدنی مخصوص خود درست کنید.

شربت های طعم دهنده:

برای نوشیدنی های سفارشی و مورد علاقه های فصلی، از شربت های طعم دهنده برای ارائه طعم های سنتی استفاده کنید.

شیرین کننده ها:

چه آنها را روی میزهای جداگانه یا در یک مکان مرکزی عرضه کنید، مهم است که شیرین کننده هایی تهیه کنید تا به مشتریان خود اجازه دهید نوشیدنی های خود را مطابق با ذائقه شخصی خود شیرین کنند.

 

خرید تجهیزات قهوه در مازندران از مقامی کافی

با توجه به نکات گفته شده در متن اطلاعات کاملی در مورد دستگاه ها، لوازم و مواد مورد نیاز در کافی شاپ ارائه کردیم. اگر قصد خرید تجهیزات قهوه در مازندران را دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مقامی کافی تماس بگیرید. فروشگاه مقامی کافی ارائه دهنده ی تجهیزات قهوه در مازندران و سایر استان هاست.

برچسب‌ها: بدون برچسب

دیدگاه ها بسته شده اند.